מהי מערכת הלפדסק?

הלפדסק תוכנת תמיכה, המספקת סט כלים המיועדים לעקוב ולהתחבר אחר בקשות / שיחות לתמיכה. מערכת הלפדסק יכולה להיות מערכת מעקב פשוטה או חבילת תוכנת דלפק (הלפדסק) מלא. במקרה ולחברה שלך ישנם לקוחות הזקוקים לתמיכה, מערכת הלפדסק הינה מצרך חשוב התועיל רבות בממשק בינך לבין לקוחותיך. תוכנת ההלפדסק הינה תוכנה או אוסף תוכנות המשמשות לניהול הלפדסק החברה. תוכנת הלפדסק הינה קריטית ומשמעותית לכל חברה / אירגון המבצע עסקים אונליין. בעבר הלפדסק שימש כמוקד טלפוני. כיום מערכת ההלפדסק מאפשרת למשתמשים חיצוניים ופנימיים את היכולת לשאול שאלות וחשוב מכך לקבל תשובות אפקטיביות.

ההלפדסק משמש ככלי משמעותי בארגונים וחברות כיום. תמיכה בדרישות הלקוח ללא שום קשר למיקום הלקוח. בעוד אנשים שונים חושבים כי ההלפדסק מיועד לשירות לקוחות חיצוניים, עסק יכול להשתמש בהלפדסק כדי להעניק עזרה מהנציגים שלו. באמצעות התכתבות מרחוק נציגים יכולים לדווח על אל מומחי האיי טי, ולקבל סיוע מהיר. באמצעות שימוש במערכת אגירת נתונים עסקים יכולים לעקוב אחר הנושאים אשר דווחו ע”י הלקוחות, ללמוד אותם ולנקוט בצעדים אשר ישדרגו את דרך העבודה וארגונה. לדוגמא – אם מספר לקוחות מדווחים על בעיה דומה בעיצומו של הקמת התוכנה, מערכת ההלפדסק עשויה לדווח על הנושא לאזור בקרת האיכות ובכך לפתור את הבעיה במהירות.

הלפדסק אונליין ממוקם בשרת אינטרנטי ויכול להתקשר עם כל מקום בעל חיבור לאינטרנט. לקוחות יכולים להציג את בעיותיהם לגורם מטפל מבלי לחכות זמן רב בטלפון. בעולם כה תחרותי, עולם ההיי טק כל חברה צריכה לשמור על לקוחותיה בצורה אגרסיבית ע”י מתן פתרונות לבעיות בצורה המהירה ביותר. ע”י שליחת כרטיס (טיקט) עם הסבר הבעיה הלקוח יזכה לקבל שירות מהיר ופתרון לבעיה אותה שלח באמצעות ההלפדסק. הלקוחות יוכלו להתחבר ישירות למחלקה המתאימה ביחס לבעיה שלהם, כך ניתן לענות על צרכיהם בצורה הטובה ביותר.

הלפדסק מספק נקודת קישור בין ספק שירות והלקוחות על בסיס יום יומי באמצעות ספריית תשתית (אי טי אי אל) ספריית תשתית. משמש כמוקד דיווח על אירועים (שיבושים או הפרעות פוטנציאליות) ועבור משתמשים / לקוחות.

היתרונות בהחזקת מערכת הלפדסק:

  • מספק נקודת גישה בינך לבין לקוחותיך.
  • תמיכה 24/7 לכל בעיות הלקוח.
  • מעניק לך את היכולת לבדוק את הבעיות העולות בתמיכה.
  • קבלת דו”ח מסוכם של פונקציות התמיכה.

המטרה היא לגרום להתלהבות הלקוח באמצעות שימוש בהלפדסק. כ45 אחוז מלקוחות חברות אונליין עלולים לוותר על חברת אונליין ברגע שדרישותיהם / בעיותיהם לא נענות במהירות ע”י מחלקת התמיכה. חברה שאיננה משתמשת במערכת הלפדסק לרוב תתקל בתסכול הלקוח שאינו מקבל עזרה מידית בקשר לבעיה. אותם לקוחות יפנו במהירות למתחרים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *